1. Jakie udogodnienia dla dzieci oferuje hotel?
Komfort rodziców i bezpieczeństwo naszych najmłodszych gości są dla nas niezwykle ważne. Dlatego na życzenie udostępniamy takie elementy jak: podgrzewacz do butelek, nocnik lub nakładkę na sedes czy też wanienkę. Posiadamy także łóżeczka turystyczne oraz pościel w mniejszym rozmiarze. Kuchnia serwuje menu dziecięce, dostępne są foteliki do karmienia, cyklicznie odbywają się też animacje w pokoju zabaw. Również w strefie basenowej znajduje się brodzik, a sam hotel znajduje się zaledwie 250 metrów od wielkiej nadmorskiej piaskownicy.
2. Czy wejście na basen wliczone jest w cenę pobytu?
Cena pokoju uwzględnia 60 min pobytu w strefie basenowej i saunarium. Możliwe jest rozszerzenie dostępu o kolejną godzinę lub całodzienny, nielimitowany dostęp, bądź też rozliczenie czasu spędzonego w strefie na podstawie naliczania minutowego.
Tabela opłat uwzględnia 50 % rabatu udzielanego Gościom hotelowym:
1H dodatkowa: | 45 PLN/os. dorosła | 22,5 PLN dziecko 3-12 lat |
2H dodatkowe: | 70 PLN/os. dorosła | 35 PLN dziecko 3-12 lat |
Całodzienny dostęp: | 95 PLN/os. dorosła | 47,5 PLN dziecko 3-12 lat |
Basen sportowy dla dorosłych dostępny w godz. 7.00 – 9.00 - jednorazowe wejście - 35 PLN/os. dorosła.
|
3. Czy sauny są dostepne dla dzieci czy tylko osób dorosłych?
Nasze saunarium to strefa dla osób pełnoletnich (18+). Cena pakietu dla dzieci obejmuje korzystanie z basenów oraz jacuzzi.
4. W jakich godzinach odbywa się check in oraz check out w hotelu?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu i kończy o 11.00 w dniu wyjazdu.
5. Czy hotel jest przyjazny zwierzętom?
Tak, zwierzęta są u nas mile widziane. Zgodnie z regulaminem akceptujemy psy do 5 kg, większe wymagają dodatkowej zgody. Opłata wynosi 90 zł za dobę.
6. Czy na ternie hotelu dostępny jest parking?
Hotel dysponuje 82 miejscami naziemnymi oraz 29 miejscami w hali garażowej. Opłata wynosi 80 zł za dobę.
7. Czy mogę zarezerwować pokój telefonicznie/mailowo?
Oczywiście, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym działem rezerwacji pod numerem telefonu: T: +48 58 670 35 35, zapraszamy również do kontaktu mailowego: reservations.sopot@radissonblu.com
8. Czy hotel przygotowany jest do obsługi Gości z niepełnosprawnościami?
9. Czy jakość wody w hotelowym basenie jest kontrolowana?
Oczywiście jakość wody w naszych basenach jest na bieżąco monitorowana. O tym, że spełania ona wszelkie nomy zrdowotne mogą się Państwo przekonać na podstawie Oceny Rocznej przygotowanej przez Państowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
Sprawdź dostępność
Wypełnij formularz