1. Czy w ofercie hotelu na rok 2024 jest impreza sylwestrowa z noclegiem?
Rezerwując bezpośrednio na naszej stronie pobyt obejmujący noc z 31 grudnia na 1 stycznia, mogą Państwo dodać do rezerwacji wybraną ofertę sylwestrową w promocyjnej cenie.
Komfort rodziców i bezpieczeństwo naszych najmłodszych gości są dla nas niezwykle ważne. Dlatego na życzenie udostępniamy takie elementy jak: podgrzewacz do butelek, nocnik lub nakładkę na sedes czy też wanienkę. Posiadamy także łóżeczka turystyczne oraz pościel w mniejszym rozmiarze. Kuchnia serwuje menu dziecięce, dostępne są foteliki do karmienia, cyklicznie odbywają się też animacje w pokoju zabaw. Również w strefie basenowej znajduje się brodzik, a sam hotel znajduje się zaledwie 250 metrów od wielkiej nadmorskiej piaskownicy.
4. Czy wejście na basen wliczone jest w cenę pobytu ?
Cena pokoju uwzględnia 60 min pobytu w strefie basenowej i saunarium. Możliwe jest rozszerzenie dostępu o kolejną godzinę lub całodzienny, nielimitowany dostęp, bądź też rozliczenie czasu spędzonego w strefie na podstawie naliczania minutowego.
Tabela opłat uwzględnia 50 % rabatu udzielanego Gościom hotelowym:
1H dodatkowa: | 25 PLN/os. dorosła | 12,5 PLN dziecko 3-12 lat |
2H dodatkowe: | 40 PLN/os. dorosła | 20 PLN dziecko 3-12 lat |
Całodzienny dostęp: | 60 PLN/os. dorosła | 30 PLN dziecko 3-12 lat |
Basen sportowy dla dorosłych dostępny w godz. 7.00 – 9.00 - dodatkowa godzina 20 PLN/os. dorosły
|
5. W jakich godzinach odbywa się check in oraz check out w hotelu?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu i kończy o 11.00 w dniu wyjazdu.
6. Czy hotel jest przyjazny zwierzętom?
Tak, zwierzęta są u nas mile widziane. Zgodnie z regulaminem akceptujemy psy do 5 kg, większe wymagają dodatkowej zgody. Opłata wynosi 70 zł za dobę.
7. Czy na ternie hotelu dostępny jest parking?
Hotel dysponuje 82 miejscami naziemnymi oraz 29 miejscami w hali garażowej. Opłata wynosi 80 zł za dobę.
8. Czy mogę zarezerwować pokój telefonicznie/mailowo?
Oczywiście, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym działem rezerwacji pod numerem telefonu: T: +48 58 670 35 35, zapraszamy również do kontaktu mailowego: reservations.sopot@radissonblu.com
9. Czy hotel przygotowany jest do obsługi Gości z niepełnosprawnościami?
10. Czy jakość wody w hotelowym basenie jest kontrolowana?
Oczywiście jakość wody w naszych basenach jest na bieżąco monitorowana. O tym, że spełania ona wszelkie nomy zrdowotne mogą się Państwo przekonać na podstawie Oceny Rocznej przygotowanej przez Państowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
Sprawdź dostępność
Wypełnij formularz